April 16, 2011

Oj vad jag har vart oaktiv på bloggen! Har inte
gjort så mycket, njutit av att mitt påsklov har börjat.
Har kört basket från morgon till kväll, as skönt!
Börjar äntligen känna sommar vibbar, sena sommar
kvällar, då basket bollen är i handen, bra människor
mycket snack och irriterande myggor. Gillas! (y)

Nu då, H&M cc kollektionen! Fan vad arg jag va! Säger man
att man ska släppa det ett vis datum borde man väll hålla det?
Jag vaknade 8 och klänningen var redan slut som jag ville
ha fanns endast kvar i 40, och det virkade shortsen kunde
man inte ens beställa, så åkte in till stan i torsdags och
de fanns kvar i 40 och lika så de vita. Besviken och arg var jag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0