Februari

Första februari idag! Måste lägga till att tiden går så otroligt snabbt.
Iaf så åkte jag iväg på besök i folkungaskolan, och tror nog det blir
folkunga för mig trots allt, skolan är så här man får vara sig själv och ingen bryr
sig, man får klä sig som man, se ut som man vill och alla verkar ändå umgås
med varandra det var en väldigt mysig miljö i att vara. Och tror också det
blir ekonomi för min del. Vad ska ni välja? :)
Sedan var det tillbaka till skolan, några tråkigt lektioner var kvar och sedan
var det hem och försöka plugga med kalle, men det gick inte så bra.
Slutade med att vi låg och körde jag-nudda-dig-sist leken, och självklart vann jag!

Nu ska jag iaf ta och göra klart min musik uppgift och kanske kanske fortsätta med
mitt syslöjds arbete. Vi hörs people♥


bjuder på en hemsk bild som syrran tog nyss. Ps jag längtar tills jag fixar mitt rum.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0