I´m done!

Vill bara börja och säga att jag är klar med syslöjds arbetet, gud vad glad jag är!
Äntligen liksom.
Annars så gick uppsatsen riktigt bra, jag själv tyckte jag skrev bra och höll mig till
ämnet, (för er 9or som undrar så tog jag ett ljus i mörkret tror jag den hette)
Skrev inte så jätte långt, men det spelar faktiskt ingen roll hur lång den är, det
är innehållet som räknas. Älskar att skriva så jag hoppas iaf på ett VG på uppsatsen.
Va ju tvungen att sitta i 3 hela timmar i klassrummet ingen fick alltså gå ut även om man va
klar så själv satt jag och stirra i väggen i ungefär 2 timmar, 3 timmar var lite väll mycket
för en uppsats tyckte jag iaf. :)

Imorgon är det sista dagen för mig i skolan på två veckor, söndag åker jag iväg till serbien,
ruligt, saknar min släkt! Nej nu ska jag upp och städa innan morsan kommer in och ser röran,
Förlåt för en dålig uppdatering! :(


nyvaken tjej

Kommentarer
Postat av: kaltrina

haha wowww grattis älsk

2011-02-10 @ 21:02:33
Postat av: A

sv: tack så mkt! :D

2011-02-11 @ 23:31:32
URL: http://telovskaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0