pluggnörd

har suttit och pluggat riktigt mycket, sen ungefär halv 5 har jag suttit med
mitt syslöjds arbete och har verkligen kommit en bit. Räknar med att vara klar
med det imorgon så jag kan lämna in det, för det måste jag verkligen göra.
På fredag måste det iaf vara inne, min deadline.
Har stressat sönder och det har vart så jobbigt, skönt att nästan nästan vara
klar då.
Annars då? ingen outfit bilder idag glömde nämligen att fota, men kan väll
ta kort så där ändå? den va slapp, baseball jacka över med en heidi klum t-ee
på där hon pekar fingret och ett mar mörka jeans, så såg det ut, lite slappt
hår så där.
haha :) tråkigt när jag berättar faktiskt. Men ska nu upp och fixa mig inför
träningen, idag åker jag själv utan mina vänner nämligen dumma dom som inte
orkar utan sitter och bakar istället och lämnar mig? fan för dom.

Tagga för en uppsats imorgon i 3 timmar! fan va kul.


bjussar på en bild som är tagen idag av meda som intervjuade oss till skoltidningen.
Kolla in

Kommentarer
Postat av: dedu

ärligt talat så ful killen är fattar int att någon kan gilla honom snälla kolla bara in näsan hahha ja ligger på golvet o garvar så ful du e ! specielllt näsan den e som en gorilla ! men du däremot är SKIT söt dör för ditt utseende,kropp,hår och allt! big love jovana !

2011-02-09 @ 19:58:41
Postat av: JOVANA

kalla mig inte fin när du kallar min vän ful okej?

en jävligt onödig kommentar tycker jag. Hoppas du förstår att de fel av dig att kommentera så.

2011-02-09 @ 21:37:58
URL: http://jjovanovic.blogg.se/
Postat av: karin

fina bilder

2011-02-12 @ 19:26:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0