Dreaming people

Hello! How you doing? hehe, såg precis klart på vänner och nu ser
jag på topmodel, sätt varje avsnitt flera gånger. Fan vad jag älskar
topmodel brukar själv stå och posa och låsas att nigel fotar mig, haha nej
skämtar lite bara, eller ja lite.
Skolan tröttade ut mig och den där j*vla klasströjan också,
vi kan inte bestämma färg, men fan tänker inte ge upp jag ska ha vit
text inte rosa, inte rosa boys!! :)
Ye ye, ska ta & göra klart min musik läxa snart, eller inte göra klart
för så mycket kommer jag nog inte orka göra men lite iaf, bättre än ingenting
ju? Men först ska jag hämta lite käk och sedan skriva min träningsdagbok!

Förresten ni som går i 9an, nationella prov om två veckor! scarrryyy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0