ett sista kapitel som jag förälskat mig i

Hej på er godingar! Jag är så jävla trött skulle bara vilja lägga mig
och sova. Men icke sa nicke, istället kommer de över lite släcktingar
på middag. Så i vardagsrummet kommer jag vara hela kvällen med
familjen och släcktingarna. Längtar tills klockan blir så mycket att jag
faktiskt måste hoppa i säng, för jag är på läs humör och innan jag lägger
mig för att sova ska jag ta fram min bok och läsa några kapitel.

Matte provet gick bättre än vad jag trodde det skulle gå, så ja tummen upp för det.
Annars hade vi tråkiga lektioner förutom idrott, då vi hade ett boxnings pass,
jag kämpade verkligen och tog i som bara den. ps, vi har världens bästa
gympa lärare, båda två är så himla roliga och de beter sig precis som vi!
So´n höll på att döda mig, boxningspasset och sedan so direkt efter? trodde
jag skulle somna vilken sekund som helst, jobbigt läge! haha :)

Vi får höras senare ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0