if i could, i would

HEY GUYS !

Är tillbaka till min fina stad och bilder från sälen kommer när
jag orkar lägga upp. Idag åkte man in till stan med kaltrina,
gick runt lite letade inte efter något speciellt så inget fick följa med
hem, vi åt lite mat och sedan stack vi på ett möte med laget, och nu
sitter man här i sängen och surar. Vill ni veta varför? jo för att skolan
börjar imorgon, det värsta måste vara vakna tidigt fast jag är ganska så
morgon pigg, så det värsta kommer bli att börja plugga, nationella proven
som kommer nu också! Shit va jobbigt..

Men väldigt bra för er, kommer komma med massa outfit bilder ;)


på bilden fick jag blonda slingor? snyggt fan

Kommentarer
Postat av: Anonym

vi fin bild mitt blomma =) !

2011-01-13 @ 17:50:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0