Oh crap

Vill börja och säga att kenzas snodde min idé, haha nej men jag hade
tänkt på det i flera veckor, eller jag väntar på att hitta snygga shorts först
som jag sedan kan sätta nitar på, nu blev jag as ledsen att hon hinner
göra det före haha. But so who cares? ska görat ändå.

Annars har jag ingen outfit bild, ye i know it sucks really. Men lovar en
imorgon? kommer istället små bilder från idag. Kom för ca två timmar
sen hem från träningen som var jobbig och ja, det räcker så haha.
Match i helgen så tagga tagga!
Nu ska jag ta och börja lite smått med min musik uppsats. Later dudes

solen tittade in idag när vi hade rast, så skönt att bli bländad av solen, har saknat den känslan.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0