Skoltrött? thats me!

tjena tjo tja!

Va på väg till skolan och upptäckte att de va meter snö och att
det höll på att snöa, hela vägen klagade jag om att snön precis
hade smällt, och då satte jag tuggummit i halsen. Ah sen kom det iaf ut!
Sen fortsatte jag klaga. Men va fan vem klagar inte? jag var så glad
att snön hade börjat smälta, men icke sa nicke! gud, för mycket negativ
energi ju. Ska sluta!

Skolan tar död på mig, har bara gått två dagar och jag är redan död!
Inte nog med att na proven börjar om 4 veckor och vi nu börjar
träna oss hela tiden + att jag redan har två prov och en massa läxor.
Men kom igen! ah ja ska ta och göra klart min matte läxa nu sen blir det
väll att träna, på gymmet tror jag nog.


Kommentarer
Postat av: anna

vilken snygg outfit !

2011-01-13 @ 17:46:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0