the game

okej ! shit världens bästa match och tuffaste. De som kör i finspång
är ju över långa, okej utan att överdriva det va runt 180! haha och
ja de va kraftiga. Sen kom lilla jag (lilla,176cm) iaf spinkig jävel och
de satte armbågar och boxar i magen och hals på mig haha snacka om att
jag fick ont. Sen fick jag nog och gav de feta smällar som de inte lär glömma.
Jag är jävligt seriös när jag kör. haha iaf vi låg under ungefär 10 poäng?
eller mindre, och vips blev de lika ! sedan gjorde vi än massa mål och
och ledde hela matchen ut! Fan vad glad jag blev, jag hoppa och skrek och
allt möjligt, de va glädje de. Så nu ligger vi 2a i serien, fan vad vi förtjänar
det! Vi spelade grymt bra idag, som ett lag ska göra, we kicked ass




Kommentarer
Postat av: SARA

bror det var sara som var fotograf faktiskt.. såå aa..

2011-01-17 @ 21:23:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0