tidinställt inlägg!

Okej, hoppas detta funkar för om det gör det så sitter jag förmodligen
i bilen på väg mot sälen, eller så är jag i sälen.

Har hittat en av de skönaste facebooks grupperna, checka bara in den
klockren ;)

Okay, so you're 10 years old, you have a laptop, iPod,
Facebook and a Blackberry. Dude when I was 10 I had pokémon cards.

Minns tiderna då man samlade på pokémon kort, satt i sanden i en lekplats
och körde kulor med kill kusinerna som snodde kulor från en, lekte mäktig
för att jag hade stora kusiner vid mig så jag kunde passa på att kaxa som fan.
Då vi hade världens roligaste kalas alla stod och dansa åt markolio, vi alla var samlade.
Ja de va tider de, saknar då man va så liten och hade alla vid sig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0