19;50

Hejsan people! trött,ledsen och hungriga jag sitter i sängen
med pollaren bredvid mig. Skolan idag va bra så här, första
lektion hk och jag åt sönder mig, lagade nämligen pasta med
en god sås, och ja som ni kanske förstår blev de super gott!
Sen var det ju mat så då kunde jag inte motstå de goda fiskpanetter
sås och potatis så då åt ja sönder mig av det med! så jävla gott!
Sen kom jag hem och mamma hade gjort fetaste maten,
en massa kött potatis och nybakat bröd, oh lord!!

Sen efter maten stack jag med min brud och "gymma" ja, blev ju inte
så värst mycket gymma då eftersom jag inte vill ha muskler haha :(
men ist gick ja catwalk? haha, tränade mig och sen hoppade jag massa
för att träna bena. Så lite träning blev det ju iaf. Orka berätta
nu ska ja fortsätta äta lite food med min polare !!


stark typ..

Kommentarer
Postat av: gym!

Hej jovana! vart gymmar du ?

2011-01-15 @ 17:33:17
Postat av: RONI

BIIIIIIIIIIIIIIIIIIFFFF

2011-01-15 @ 23:59:34
URL: http://ronidudi.blogg.se/
Postat av: Anonym

leker kenza

2011-01-16 @ 19:32:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0