20 mars

Hej på er! inte bloggat något på hela helgen, dålig jag är.
Men kände för en liten vila och hade dessutom inga intressanta
bilder att visa och det är ju inte kul att bara läsa eller hur? :)
Nu sitter lilla jag ny duschad i min soffa och ser på den nya serien
hellcats som visas på 5an.
Ska ta mig någon frukt, för efter jag duschade nästan varje gång
känns det som om jag kommer svimma, läskigt typ.

Förresten så klickade jag hem denna bikini som jag länge snackat om,
är helt kär i den, redan!


Kommentarer
Postat av: mohahaha

varför köpa en sådan fin bikini om du inte har kropp ?

2011-03-20 @ 19:52:35
Postat av: :)

vart e den ifrån ?

2011-03-21 @ 08:12:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0