23 mars 2011

Hejsan alla fina! oh va det har vart jobbigt idag i skola.
Hatar som sagt onsdagar mest! Men nu känns det bättre att
jag kommit hem och får vila i min soffa. Ska dra upp Hk arbetet
och strax fortsätta med det. Mamma håller på att laga god god
mat, revbensspjäll (extra kryddigt) med potatis!
Sedan runt sju ska jag skutta iväg mot träningen. Förresten så är
det vollybolls turnering imorgon ska bli så himla kul! älskart, ska
få med mig kameran och sitta och fotta lite iaf, synd bara
att vi var tvugna att dela på oss vi tjejer i klassen för vi var
för många, men hoppas någon av oss två vinner, right? :)
Förresten var vädret imorse klockrent!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0