Besvikelse

" jag önska jag hade någon som jag kunde ta en promenad med vid ån,
ta underbara bilder, kyss bilder helst. En vacker dröm, eller hur? "


det va så jag fick höra mina egna ord komma ur hans mun. Jag stirrade på han ett
tag, sedan förstod jag att det kommer verka konstigt att jag kollar på han, nej glor
skulle jag kalla det. Jag slutade och gav han mitt leende, och sedan började jag små
prata. Efter att ha lämnat han och gått min egna väg hemåt stod jag och fundera.
Kan det vara han, en sådan kille? Jag fast i en kill kropp? en snygg kropp. Den drömmen
jag alltid hade, att få dela mina intressen med en individ. En som gillade att stå framför
kameran en som kunde klä sig bättre än en själv, som kunde gå och skratta åt inget.
Va han den individen jag hade sökt efter?
En promenad vid ån med kameran, bara jag och du. En sån dröm. Jag nöp mig själv
för att se om det va en dröm, och jo det var det jag öppnade ögonen och såg
att jag låg på bänken i skolan och min no lärare framför mig.
Besvikelse skulle jag ha kallat det.  / jj


Kommentarer
Postat av: jossssssi

hahha naaw söt du är jovana, stackarn!

kom till stan så går vi runt ån o tar kort här, pusss!

2011-03-08 @ 21:07:03
URL: http://josephinevictoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0