måndags trött

Hej på er! åå jag är riktigt måndags trött, ja ni förstår när man är van
att sova till ungefär 10 så måste man vakna vid 8 och fixa sig.
Nej på en måndag har jag varken ork att klä mig snyggt eller sminka mig.
Annars så har skoldagen flytit på bra, och efter skolan var det lite
käk och sedan iväg mot träningen som va rätt så Ok. Sedan tog jag och kalle
en promenad till syrran och spenderade resten av kvällen där. (dock var det
självklart inte meningen att promenera genom stan i träningskläder, vi
missade bussen och sprang i onödan)
Nu ska jag bara lägga mig och njuta av
min allra bästa vän, som alltid får mig skratta och som alltid har något att visa
(TV) Skönt med en studiedag imorgon lite sovmorgon och chilling hemma.
Dock en plugg dag också eftersom jag ska ha nationella prov på onsdag i fysik.
Oh god.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0