Mars 17 2011

- hej på er! Åh förlåt för en dålig uppdatering och dåliga bilder.
Tänker dock inte be om ursäkt för att jag har klätt mig alldeles för
dåligt och vanligt, för på morgonen är jag riktigt trött och orkar inte ens
sminka mig eller sätta på mig fina kläder, så de vanligaste kläderna får
åka på! Har mycket plugg prov och träningar så det kommer före.

Förresten så gick fysik provet (nationella) rätt så bra, förväntade mig svårare.
De sista frågorna måste ju ändå ha vart de lättaste, ni som gjorde,
håller ni med mig? :) Ska göra lite läxor, sätta mig och plugga eftersom jag
är nu ledig resten av dan, riktigt skönt måste jag säga.
Taggar skola i morgon och en dejt med Eric saade på ikano huset. (väldigt ironisk)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0