my back is killing me

Som rubriken lyder people så har jag fruktansvärt ont i ryggen, och
jag skulle inte tack nej åt en störtskön massage nu heller, någon frivillig?
Annars så har jag vart och hämtat världens största paket på posten med kalle,
paketet innehöll våra klasströjor, gud så pinsamt det var!
Den va så tung att vi inte kunde bära på den, så vi släpa på den i hela centrum och när
vi kom ut så blev det hål och några blöta tröjor, fan never again eller va säger du kalle?
Tröjorna vart riktigt snygga fast texten på framsidan vart lite för liten men det
gör inget, kalles fel.. (visar bild på tröjan en dag)

Sedan när vi hade smsat halva klassen att komma och hämta tröjorna hos kalle så stack
jag till syrran med familjen  och åt god mat och lite gott och chillade sisådär.
Tror fan jag ska lägga mig och se på tv nu, my back is killing me som sagt

Bjuder på en smaskig bild som jag fotade efter skolan när mammi kom med mat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0